آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بلینکن:روند برنامه هسته ای ایران می تواند به مانعی حل نشدنی تبدیل شود



 بلینکن,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که کشورش هنوز گام مثبتی را در راه بازگشت به برجام انجام نداده مدعی شد که روند برنامه هسته ای ایران می تواند به یک مانع غیر قابل توفق تبدیل شود. 

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، بلینکن درحالیکه ۶ دور از مذاکرات برای بازگشت این کشور به توافق هسته ای گذشته و هیچ توافقی صورت نگرفته، گفت: اگر این شرایط ادامه پیدا کند، اگر آنها (ایران) به چرخش سانتریفیوژهای پیچیده تر در سطح بالاتر ادامه دهند به نقطه ای می رسیم که بازگشت به پارامترهای اصلی توافق هسته ای به صورت عملی بسیار دشوار خواهد شد.

 

بلینکن در مورد احتمال اینکه دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا از مذاکرات هسته ای خارج شود، بیان کرد که نمی توان تاریخی برای آن مشخص کرد اما در حال نزدیک شدن به آن هستیم.

 

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در جریان یک کنفرانس خبری با ژان ایو لودریان همتای فرانسوی خود گفت که اختلاف های جدی با تهران بر سر برنامه هسته ای همچنان باقی است اما جلوگیری از توانایی تسلیحاتی ایرانی به نفع آمریکا است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------