آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ترامپ:چنانچه در انتخابات تقلب نشده بود، طی یک هفته با ایران به توافق می‌رسیدم



دونالد ترامپ ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتقاد شدید از عملکرد رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، گفت که «در صورت عدم تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر، طی یک ماه با ایران به توافق می‌رسید». 

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با انتقاد شدید از عملکرد «جو بایدن» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، گفت که «در صورت عدم تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری سوم نوامبر، طی یک ماه با ایران به توافق می‌رسید».

 

وی با به چالش کشیدن سیاست خارجی بایدن، گفت که چین و ایران در حال تغییر آمریکا هستند.  ترامپ که در  نخستین راهپیمایی تبلیغاتی خود در «اوهایو» پس از ترک کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود که بایدن در حال نابود کردن آمریکا است.

 

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا عملکرد بایدن از زمان روی کار آمدن در تاریخ ۲۰ ژانویه را یک فاجعه «تمام‌عیار» خوانده و گفت که جرایم و قتل‌ها روندی صعودی داشته و خارجی‌ها در حال عبور از مرز ما هستند. چنین چیزی تا کنون سابقه نداشته است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------