آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

باب منندز، سناتور دموکرات: توافق با ایران درباره برجام در آینده نزدیک دور از ذهن است



 باب منندز,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سناتور دموکرات آمریکایی و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا، گفت که توافق با ایران درباره برجام در آینده نزدیک دور از ذهن است. 

به گزارش ایلنا به  نقل از پولتیکو، وی افزود که همانطور که مشاهده می‌شود، روند امور برای بازگشت که توافق هسته‌ای در حال انجام است ولی دستیابی به توافق با ایران در آینده نزدیک محتمل نیست.

 

در همین حال، خبرگزاری رویترز طی گزارشی به نقل از یک منبع دیپلماتیک ناشناس مدعی شد که ایران برای از سرگیری مذاکرات وین، پیش از روی کار آمدن دولت جدید این کشور آمادگی ندارد.

 

این منبع مدعی شده است که ایران برای مذاکرات به منظور بازگشت به پایبندی به برجام تا زمان آغاز دولت «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری منتخب این کشور آماده نیست.

 

وی در ادامه این ادعاها افزوده است که ایران، این مسأله را از طریق اروپایی‌ها به عنوان میانجی در مذاکرات غیرمستقیم، به آمریکایی‌ها اطلاع‌ داده است.

 

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که ایران تأکید کرده است پس از لغو تحریم‌های آمریکا، آماده بازگشت به تعهدات برجامی خود است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------