آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

آمریکا در حال بررسی تحریم‌های جدید علیه ایران، در صورت شکست مذاکرات



تحریم‌های جدید ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
روزنامه «وال‌استریت ژورنال» به نقل از چند مقام رسمی این کشور گزارش داد که واشنگتن در حال بررسی اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین است.  

به گزارش ایلنا، روزنامه «وال‌استریت ژورنال» به نقل از چند مقام رسمی این کشور گزارش داد که واشنگتن در حال بررسی اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین است.

 

این روزنامه نوشت که واشنگتن در صدد اعمال تحریم‌های سخت‌گیرانه علیه فروش نفت ایران برای بالا بردن هزینه شکست مذاکرات هسته‌ای برای این کشور است.

 

به گفته چند مقام رسمی آمریکایی و منابع آگاه، آمریکا در حال بررسی گزینه‌هایی برای اعمال فشار بر ایران برای ادامه مذاکرات یا مجازات این کشور در صورت عدم ادامه این گفت‌وگوها است.

 

یکی از این گزینه‌ها نظارت شدید بر فروش نفت ایران به چین با اعمال تحریم‌های جدید بر شبکه‌های کشتی‌رانی است که به حمل نفت ایران همکاری می‌کنند.

 

به گفته این مقام‌ها آمریکا همچنین در حال بررسی ساز و کارهای دیپلماتیک برای ترغیب کشورهای هم‌پیمان ایران از جمله چین و هند به توقف واردات فرآورده‌های غیرنفتی، دادوستد مالی و ارائه اعتبارات مالی به تهران است.

 

بر اساس این گزارش، دولت آمریکا هنوز دربارهٔ این گزینه‌ها تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------