آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

اظهارنظر سخنگوی کاخ سفید درباره ادامه مذاکرات برجامی در دولت رئیسی



 سخنگوی کاخ سفید ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سخنگوی کاخ سفید در خصوص ادامه مذاکرات غیرمسقیم هسته‌ای با ایران، در سایه روی کار آمدن رئیس‌جمهوری جدید در این کشور، گفت که واشنگتن آماده بازگشت به دور بعدی مذاکرات وین است. 

به گزارش ایلنا، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید در خصوص ادامه مذاکرات غیرمسقیم هسته‌ای با ایران، در سایه روی کار آمدن «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری جدید این کشور، گفت که واشنگتن آماده بازگشت به دور بعدی مذاکرات وین است.

 

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص رایزنی‌های هسته‌ای با ایران آن هم در شرایطی که هنوز از سرگیری دور جدید مذاکرات هسته‌ای در وین مشخص نشده است، گفت که دولت آمریکا کاملا آماده از سرگیری مذاکرات وین است.

 

ساکی ادامه داد: «اگر برنامه هسته‌ای ایران تحت کنترل در نیاید، هر چالش و تهدیدی از جانب این کشور خطرناک‌تر خواهد بود. ما انتظار نداریم که مهار برنامه هسته‌ای ایران باعث رفع تمامی نگرانی‌های ما نسبت به رفتار آنها در سطح جهان شود اما معتقدیم داشتن قابلیت دید بهتر بر ظرفیت‌ها و توانایی‌های هسته‌ای آنها همسو با منافع ملی ما و بسیاری از هم‌پیمانان ما است».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------