آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بورل: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به اسرائیل، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد. به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی…

نفتالی بنت: عملیات مخفیانه اسرائیل علیه برنامه اتمی ایران ادامه می‌یابد



نفتالی بنت ,اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن، بار دیگر تأکید کرد که با تلاش‌های دولت آمریکا برای احیای برجام مخالف است. 

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک‌تایمز، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن، بار دیگر تأکید کرد که با تلاش‌های دولت آمریکا برای احیای برجام مخالف است.

 

وی گفت که در دیدار با «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا راهبرد جدیدی در قبال ایران ارائه می‌دهد که مبتنی بر تقویت همکاری با کشورهای عربی و مقابله با آنچه «جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران» خواند، می‌شود.

 

 بنت در ادامه ادعاهای خود افزود که اقدام‌های مخفیانه اسرائیل علیه برنامه هسته‌ای ایران ادامه خواهد یافت.

 

وی با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها درباره فعالیت‌های هسته‌ای و سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که اسرائیل با کشورهای عرب منطقه ائتلافی برای مقابله با ایران تشکیل می‌دهد.

 

به‌رغم مخالفت جامعه بین‌الملل با ساخت و ساز‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینیان، بنت گفت که اسرائیل، شهرک‌های یهودی‌نشین را گسترش می‌دهد و هرگونه توافق صلح با فلسطینی‌ها را رد خواهد کرد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------