آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

آغاز به کار نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس/ گروسی: امیدواریم به مسائل اضطراری هسته ای ایران رسیدگی کنیم



 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
شصت‌وپنجمین نشست کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از ظهر امروز در شهر وین آغاز به کار کرد. 

به گزارش ایسنا، شصت‌وپنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی  و جمعی از هیئت همراه پیش از ظهر امروز در وین آغاز شد.

 

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تا دقایقی دیگر در این کنفرانس پیرامون مسائل برجام و سیاست‌های یکجانبه گرایانه ایالات‌متحده آمریکا، ارائه راه‌حل برای تهدیدهای موجود ناشی از سلاح‌های هسته‌ای و اجرای کاملNPT، همکاری‌های فنی آژانس و ایران، اقدامات تروریسم هسته‌ای علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایمنی و امنیت هسته‌ای به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

 

گروسی: امیدواریم به مسائل اضطراری هسته ای ایران رسیدگی کنیم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد که این آژانس امیدوار است که بتواند به مسائل اضطراری برنامه هسته ای ایران رسیدگی کند.

 

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در این نشست به مسائل اضطراری برنامه هسته ای ایران رسیدگی کنیم.

 

وی که در آغاز شصت و پنجمین نشست سالانه آژانس سخن می گفت، با اشاره به برنامه هسته ای ایران گفت که این آژانس در تلاش است تا درخصوص برنامه هسته ای ایران به جهان اطمینان دهد.

 

مدیرکل آژانس تاکید کرد: ما درصدد تلاش های دیپلماتیک بیشتر و ضروری در راستای ایجاد وضعیت رضایت بخش درخصوص برنامه هسته ای ایران هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------