آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

بلینکن: از تمام ابزارها برای مقابله با نفوذ ایران استفاده می کنیم



وزیر امور خارجه آمریکا ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی گفت که واشنگتن از تمام ابزارهای مناسب برای مقابله با نفوذ ایران استفاده خواهد کرد. 

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی گفت که واشنگتن از تمام ابزارهای مناسب برای مقابله با نفوذ ایران استفاده خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش، «آنتونی بلینکن» با طرح اتهامات واهی علیه ایران و بدون اشاره به سیاست‌های جنگ افروزانه کشورش گفت: ما از تمام ابزارهای مناسب برای مقابله با نفوذ ایران و فعالیت‌های مخرب آن از جمله در زمینه پهپادهای بدون سرنشین استفاده خواهیم کرد.

 

این در حالی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا پیش از این از اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه پهپادی ایران در آستانه برگزاری احتمالی مذاکرات برجامی در وین خبر داده بود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه پهپادی ایران در آستانه برگزاری احتمالی مذاکرات برجامی در وین خبر داد.

 

براساس این گزارش، وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص مدعی شده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پهپادهای خود را در اختیار انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و شورشیان اتیوپی قرار داده است.

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه بی اساس، همچنین مدعی شده که ایران از پهپادهای خود برای حمله علیه نیروهای آمریکایی و خطوط کشتیرانی بین‌المللی در خلیج فارس استفاده می‌کند.

 

گفتنی است، وزارت خزانه‌داری آمریکا، ساعتی پیش نیز از تحریم چهار شخص و دو نهاد ایرانی در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اضافه کردن نام آن‌ها به فهرست تحریم‌های ضد ایرانی خود خبر داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------