آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

کارگر منزل «گانتز» به خاطر ۷ هزار دلار با هکرها همکاری کرده است



 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که مستخدم منزل وزیر جنگ این رژیم به خاطر شرایط دشوار اقتصادی و مالی اش حاضر به همکاری ادعایی آنها با گروه هکری منتسب به ایران شده است. 

به گزارش مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتض در گزارشی مدعی شد که «اورن گورن» کارگر منزل «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که اخیرا به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شده است، در ازای دریافت ۷ هزار دلار حاضر به همکاری با گروه هکری «سایه سیاه» شده است.

 

وکیل مدافع گورن در همین رابطه به رسانه های صهیونیست گفته است که انگیزه موکل وی برای نزدیک شدن و همکاری با گروه هکری مذبور که به ادعای صهیونیست ها، گروهی ایرانی است، فقط جنبه مالی داشته است و وی هیچ گونه قصدی برای آسیب به امنیت این رژیم نداشته است.

 

وکیل گورن افزود که وی به اسناد و مدارک طبقه بندی شده دسترسی نداشته و به همین دلیل هرگز تصور نمی کرده است که در چنین وضعیتی قرار بگیرد.

 

پیشتر رسانه صهیونیستی جروزالیم پست در خبری اعلام کرده بود کارگر نظافتچی منزل بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت شده است.

 

طبق اعلام این رسانه، وی با گروه هکری سایه سیاه ارتباط داشته و پیشنهاد کرده است تا اطلاعاتی مرتبط با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از جمله اطلاعات محرمانه در رایانه او را در اختیار طرف مقابل قرار دهد.

 

گزارش پلیس در این باره حاکیست، «اورن گورن» از طریق یک شبکه اجتماعی به فردی مرتبط با ایران مراجعه کرده و با توجه به دسترسی اش به خانه وزیر جنگ، پیشنهاد کمک به طرق مختلف داده است.

 

شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) همچنین مدعی است که «اورن گورن» بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه بنی گانتز را به هکرها داده، در رایانه وی نصب کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------