آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

آنتونی بلینکن: مسأله ایران، محدودیتی در مواضع آمریکا در قبال روسیه بر سر اوکراین ایجاد نمی‌کند



  آنتونی بلینکن ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «سی‌بی‌اس» گفت که مسأله ایران و گفت‌وگوهای هسته‌ای این کشور، محدودیتی در رویکردهای آمریکا در قبال روسیه در صورت تهاجم این کشور به اوکراین ایجاد نخواهد کرد. 

به گزارش ایلنا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه «سی‌بی‌اس» گفت که مسأله ایران و گفت‌وگوهای هسته‌ای این کشور، محدودیتی در رویکردهای آمریکا در قبال روسیه در صورت تهاجم این کشور به اوکراین ایجاد نخواهد کرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نیاز آمریکا به روسیه برای حل و فصل مسأله هسته‌ای ایران، در مواضع واشنگتن در قبال مسکو در صورت اقدام نظامی علیه اوکراین محدودیت ایجاد می‌کند، گفت: «به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. حتی این موضوع بسیار فراتر از رابطه اوکراین، اتحادیه اروپا و آمریکا با روسیه است».

 

بلینکن افزود که مسأله تهاجم احتمالی روسیه به اوکراین یک نگرانی بین‌المللی است و باید هم اینطور باشد، زیرا برخی اصول روابط بین‌الملل که برای دهه‌ها امنیت و صلح در اروپا را حفظ کرده است، در معرض خطر قرار گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------