آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ ایران و اسرائیل ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد

علاوه بر ایران، روسیه نگاه ویژه‌ای به کشور‌های عربی خلیج‌فارس نیز دارد و مواضع این کشور نسبت به جزایر سه‌گانه ایران را نیز باید در همین راستا تعریف کرد. درست است که در…

مقام آمریکایی: ایران مواضغ غیرعملی و نامناسب خود را در مذاکرات تغییر نداده!



اخبار,اخبار سیاست خارجی, مذاکرات وین


 اخبار سیاست خارجی - مقام آمریکایی: ایران مواضغ غیرعملی و نامناسب خود را در مذاکرات تغییر نداده!

اين مقام آمريکايی همچنین گفته است: ما دو خواسته در خصوص برنامه هسته ای ايران مد نظر داريم يکی اين که اين کشور به سلاح هسته ای دست نيابد و ديگری اين که به جامعه بين المللی به طور کامل اين اطمينان را بدهد که برنامه هسته ايش کاملا صلح آميز است.

گاردین نوشت: يک مقام ارشد دولت آمريکا حاضر در مذاکرات هسته ای با ايران در وين از اختلاف نظر بین ایران و گروه ۱+۵  خبر داده است.

 به گزارش «تیک»، این  مقام ارشد آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گفته است: در اين مرحله از مذاکرات تا اينجا پيشرفت هايی داشته ايم، اما در خصوص برخی از مسايل کليدی، از منظر ما، ايران در مواضع غيرعملی و نامناسب خود برای ارائه تضمين های لازم درخصوص صلح آميز بودن برنامه هسته ايش تغييری نداده است.

اين  مقام آمريکايی همچنین گفته است: ما دو خواسته در خصوص برنامه هسته ای ايران مد نظر داريم يکی اين که اين کشور به سلاح هسته ای دست نيابد و ديگری اين که به جامعه بين المللی به طور کامل اين اطمينان را بدهد که برنامه هسته ايش کاملا صلح آميز است.

وی اضافه کرده است: ايران می بايست برای برآوردن اين خواسته ها تصميم بگيرد.
 اخبار سیا ست خارجی - تیک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------