اخراج کشیش به دلیل روابط نامشروع با دختر 17 ساله



روابط نامشروع,رابطه نامشروع,تجاوز

 مسئولین کلیسا روز چهارشنبه شب در حضور اعضای انجمن کلیسا ، روابط نامشروع و انحرافات جنسی "اسکپ" را مورد بررسی قرار داده و در نهایت رای بر اخراج وی دادند.

"تری داف" ریاست هیات بررسی تخلفات کلیسا اعلام کرد: ما بعد از بررسی کامل و با توجه به شواهد و قرائن مستدل به این نتیجه رسیدیم که وی بکرات با دختر 17 ساله ای که هنوز به سن قانونی نرسیده روابط نامشروع برقرار کرده و نه تنها این عمل را از کلیسا پنهان کرده بلکه این عمل را بکرات تکرار کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت :ما از کلیه افرادیکه توسط این شخص مورد آزار جنسی قرار گرفته اند درخواست ارائه شکایت داریم چرا که این احتمال وجود دارد که اسکپ با دختران نابالغ دیگر کلیسا نیز روابط نامشروع برقرار کرده باشد.در حال حاضر "اسکپ" از کلیسا اخراج گردیده ولی از لحاظ قانونی و مجازات عمومی ،پرونده او در جریان است.

به گزارش خبرگزاری "سی بی اس"، "اسکپ" که متاهل هم بوده ،در حال حاضر در تلاش است که با زن خود آشتی کند چراکه وی توسط زنش از خانه خود نیز اخراج گردیده است.گفتنی است در حدود 400 هزار نفر در کل دنیا تابع این کلیسا بوده و از سوی دیگر این کلیسا در طول هفته برای 15 هزار نفر افراد بومی خدمات مذهبی ارائه می کند.... / جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------