اعتراف عجیب دو متهم در کلانتری



اخبار,اخبار حوادث

رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از دستگیری دو متهم در رابطه با تخریب خودروی شهروندان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ رسول جهانی، از دستگیری دو متهم در رابطه با تخریب خودروی شهروندان در این محدوده خبر داد و گفت: رأس ساعت ۶ صبح یکشنبه تیم عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در جریان تخریب شیشه‌های ۱۲ دستگاه خودرو در محدوده استحفاظی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفتند و با حضور سریع در محل، تحقیقات را آغاز کردند.

 

تصاویر دوربین مداربسته به دست آمده از این محل نشان از این داشت که دو راننده خودروی ۲۰۷ و پرشیا با آمدن به محله، شروع به عربده کشی و داد و بیداد کردند و در ادامه شیشه‌های تعدادی از خودروها را تخریب کرده و از محل گریخته اند.

 

در ادامه راننده خودروی پژو ۲۰۷ شناسایی و با عملکرد سریع مأموران دستگیر شد. متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و همدست خود را نیز معرفی کرد که به این ترتیب راننده پرشیا نیز سریعاً دستگیر و روانه کلانتری شد.

 

این دو نفر در اعترافات خود صراحتاً اعلام کردند که صبح قبل از اتفاق در پارک به همراه دوستانشان مشروب مصرف و بعد از این دو نفره اقدام به شکستن شیشه‌های خودروهای شهروندان کرده اند.

 

بنابراین گزارش، برای متهمان پرونده‌ای تشکیل و هر دو به مقام قضائی معرفی شدند در حالی که ۱۲ نفر از شهروندان شکایت خود از متهمان را نیز طرح کرده اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------