فرار تعدادی از زندانیان از زندان پارسیلون خرم آباد/ 23 نفر فرار کردند؛ دو کشته و یک زخمی



اخبار,اخبار حوادث
تعدادی از زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد عصر امروز از این زندان گریختند.

به گزارش فارس، عصر امروز تعدادی از زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد از این زندان فرار کرده و متواری شدند.

 

هنوز از جزییات و نحوه فرار این زندانی‌ها خبری از منابع موثق حاصل نشده است اما گفته می‌شود احتمالا تعدادی از زندانیان توانسته‌اند از زندان بگریزند.

 

تا کنون هیچ یک از مسوولان استان لرستان اظهار نظر رسمی در این زمینه نداشته‌اند.

 

این حادثه عصر امروز صورت گرفته است.

 

اطلاعیه روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان لرستان در خصوص فرار تعدادی از زندانیان

در پی فرار تعدادی از زندانیان از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی خرم آباد روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان لرستان اطلاعیه‌ای صادر شد.

 

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بعد از ظهر روز ۹۸/۱۲/۲۹ در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندانیان خرم آباد که ویژه نگهداری زندانیان جرائم سبک می‌باشد و به همین لحاظ این مرکز از سطح حفاظتی معمولی برخوردار است، تعدادی معدودی از زندانیان در زمانی که ماموران مشغول سرشماری و کنترل افراد بوده و در تطبیق و تشخیص شرایط واجدین عفو اعلام شده بودند از غفلت ماموران سوء استفاده نموده و از محل اردوگاه متواری شدند.

 

این در حال است که اردوگاه مذکور دارای حدود ۲۰۰ نفر زندانی م‌ باشد و اکثریت قریب به اتفاق زندانیان به اختیار خود همچنان در محل اردوگاه حضور دارند.

 

لازم به ذکر است زندانیان متواری دارای جرائم سبک و با محکومیت‌های یکساله بوده‌اند و در بین آنان هیچ زندانی خطرناکی وجود ندارد.

 

همچنین پس از وقوع این حادثه، بلافاصله مقامات و عوامل قضایی، انتظامی، امنیتی و اجرایی ذیربط در استان در محل حضور یافته و اقدامات لازم برای دستگیری زندانیان متواری در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام می‌باشد.

 

فرار ۲۳ زندانی از زندان پارسیلون خرم‌آباد/ دو زندانی کشته و مجروح و یک نفر دستگیر شد

ایسنا نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: ۲۳ زندانی از زندان پارسیلون خرم‌آباد فرار کردند.

 

دکتر محمود ثمینی در مورد آخرین جزئیات متواری شدن زندانیان زندان پارسیلون خرم‌آباد، اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعاتی که داریم ۲۳ نفر از زندانیان از غفلت نگهبانان و به هر شکلی موفق شدند از زندان فرار کنند.

 

وی تصریح کرد: در حین فرار یک زندانی با تیراندازی مامورین کشته و یک زندانی دیگر مجروح می‌شود که به بیمارستان انتقال داده می‌شود.

 

ثمینی گفت: با تلاش ماموران یک زندانی در حین فرار نیز دستگیر می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: مامورین انتظامی در تعقیب این زندانیان هستند تا آنها را دستگیر و به زندان برگردانند.

 

ثمینی گفت: اینکه چگونه این زندانیان موفق به فرار از زندان شدند در دست بررسی است.

 

وی افزود: این افراد کسانی بودند که معمولا به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده بودند و طبق آخرین خبری که داریم هنوز حکمی برایشان صادر نشده است.

 

معاون استاندار بیان کرد: کارشناسان در خصوص این اتفاق در حال انجام کار فنی بوده و به محض اینکه به ما اطلاعات را دادند، جزئیات را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------