قاتل جیرفتی پس از 8 سال دستگیر شد



اخبار,اخبار حوادث,قتل در جیرفت
فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل فراری پس از هشت سال در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا محمدرضایی ضمن تایید این خبر گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌ها انگیزه جرم خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

 

فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: فروردین‌ماه سال ۱۳۹۱ گزارش قتل ۲ نفر از شهروندان به وسیله شلیک گلوله اسلحه در یکی از روستاهای بخش بلوک جیرفت گزارش شد.

 

وی افزود: قاتل بلافاصله از صحنه جرم متواری شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی جیرفت قرار گرفت.

 

سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: ماموران با پایش‌های اطلاعاتی هویت قاتل را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

 

وی با بیان اینکه متهم مدام در حال تغییر محل سکونت خود بود، گفت: عملیات دستگیری با این شرایط به کندی پیش می‌رفت اما طی این مدت ماموران هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه او را به طور جدی پیگیری می‌کردند.

 

فرمانده انتظامی جیرفت افزود: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پیچیده علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ، مخفیگاه این متهم شناسایی و او را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

وی با بیان اینکه پرونده‌های قتل تا زمانی که متهمان اصلی آن‌ها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند همچنان باز است، اظهار داشت: اگر این ‌روند سال‌ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پیگیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود.

 

سرهنگ محمدرضایی علت بسیاری از جرایم را نبود کنترل فرد بر رفتار خود عنوان کرد و گفت: افراد در لحظه عصبانیت با بالا بردن آستانه تحمل خود و عاقبت اندیشی، دست به چنین اقدامات خشونت باری نزنند و لذت یک عمر زندگی شیرین را از خود و دیگران نگیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------