واکنش وزارت نفت به ماجرای درگیری در آبادان/ اخراج مامور حراست پالایشگاه نفت



اخبار,اخبار حوادث
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت از برکناری و بازداشت مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان که در درگیری دیشب رفتار منفوری داشت، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کسری نوری مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت در خصوص جزئیات درگیری شب گذشته در پالایشگاه نفت آبادان گفت: درگیری شب گذشته میان مامور حراست پالایشگاه آبادان و یک زن جوان آن هم به دلیل اختلافات شخصی رخ داده است.

 

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.

 

مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت اضافه کرد: در حال حاضر مامور حراست پالایشگاه نفت آبادان به خاطر رفتار منفور خود بازداشت و برکنار شده است.

 

نوری گفت: در حال حاضر دادستانی آبادان در این خصوص ورود پیدا کرده و تمامی اتفاقات در حال بررسی است و وزارت نفت در این زمینه ورود نمی‌کند.

 

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد: ماجرای درگیری مربوط به مشاجره خانوادگی یکی از کارکنان بوده و ارتباطی به هیچ یک از مدیران پالایشگاه ندارد و این موضوع در حال بررسی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------