درگیری خونین اراذل و اوباش در قائم‌شهر ۲ قربانی گرفت



درگیری خونین اراذل و اوباش در قائم‌شهر،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از درگیری با سلاح شکاری چند اراذل و اوباش و مرگ دو نفر در این حادثه در یک باشگاه ورزشی در حومه این شهر خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی خادمی با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در یک باشگاه ورزشی بدنسازی در حومه شهرستان قائم‌شهر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

 

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، افرادی ناشناس سوار بر یک خودرو پراید ۱۱۱ سفید پس از ورود به داخل باشگاه بدنسازی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت افراد کرده و سریعاً از محل متواری شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: در این حادثه ۳ نفر از افراد از ناحیه پا، دست و شکم مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

خادمی با اشاره به مرگ دو نفر از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده، افزود: با تشکیل تیم ویژه متشکل از عوامل یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی علت و انگیزه وقوع این درگیری و تیراندازی بررسی که در نتیجه مشخص شد، موضوع اختلاف و درگیری بین چند اراذل و اوباش بوده که در این خصوص یکی از متهمان پرونده با سلاح شکاری در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شناسایی دو متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی همچنان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------