آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

اختلاف خانوادگی منجر به قتل زن جوانی در همدان شد



قتل در همدان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از قتل زن جوان به علت بروز اختلاف خانوادگی بین یک زوج در منطقه اعتمادیه شهر همدان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در پی اعلام گزارش یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل حاضر شده و به بررسی زوایای این حادثه پرداختند.

 

وی اضافه کرد: بر اساس اعترافات، نتیجه حاصل از شواهد و مدارک موجود، اختلاف خانوادگی بود که باعث شده مرد جوانی، همسر خود که حدود ۳۶ سال سن داشته است را با ضربات چاقو به قتل برساند، وی پس از قتل ماجرا را به برادر خود اطلاع می‌دهد.

 

زارعی با بیان اینکه مهم‌ترین علت بروز این قبیل حوادث، ناتوانی افراد در کنترل خشم است، افزود: صحنه قتل با حضور مقتول و عوامل و کارشناسان مربوطه بازسازی شده است و قاتل نیز پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شد.

 

وی با اشاره به اینکه این زوج دارای دو فرزند هستند، مطرح کرد: توصیه می‌شود خانواده ها موضوعاتی مانند کنترل خشم را جدی بگیرند و مشکلات را با بزرگترهای خود مطرح کنند تا از بروز اتفاقات این چنینی جلوگیری شود.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در پایان اظهار کرد: علت و انگیزه قتل فعلا مشخص نیست و پس از اعلام نتایج و در صورت لزوم با هماهنگی مقام قضایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------