آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انفجار تانکر حامل سوخت در حسین‌آباد سنندج/ 3 نفر فوت شدند



انفجار تانکر حامل سوخت در حسین‌آباد سنندج،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
واژگونی دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین در منطقه حسین‌آباد سنندج منجر به فوت سه نفر شد.

به گزارش تسنیم، دقایقی قبل یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین در منطقه حسین‌آباد سنندج واژگون و دچار حریق شد.

 

سرهنگ عیسی گوهری، رئیس پلیس راه استان کردستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح جزئیات این‌حادثه پرداخت و اظهار داشت: این دستگاه تانکر حامل سوخت امشب در منطقه حسین‌آبادسنندج واژگون شده که راننده آن در آتش سوخته و فوت کرده است.

 

وی افزود: متاسفانه همچنین در این حادثه با روانه شدن مواد سوختی به روستای حسین‌آباد بلافاصله آتش از روستا تا جاده اصلی شعله ور شده و تاکنون دو نفر دیگر یک زن و یک‌ مرد آن روستا نیز در آتش سوخته و فوت کرده‌اند.

 

رئیس پلیس راه استان کردستان با تاکید بر اینکه مردم به اخبار و شایعات فضای مجازی توجهی نکنند، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

سهیل فضل‌وزیری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در این‌باره به خبرنگار تسنیم گفت: در راستای امداد رسانی و اطفا ء حریق این حادثه، چهار دستگاه ماشین‌آلات آتش بهمراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

 

هیوا لهونیان، مدیرعامل شرکت برق استان کردستان نیز می‌گوید: حادثه آتش سوزی تانکر حامل سوخت در حسین آباد سنندج باعث قطع برق پست هوائی شماره حسین آباد شده و منازل و شبکه فشار ضعیف متاسفانه آسیب دیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------