اعضای باند سارقان خودرو در ورامین دستگیر شدند



باند سارقان خودرو در ورامین،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: اعضای باند سارق خودرو در ورامین دستگیر و ۴ دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ حسین یاراحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف ورامین و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروهی ویژه به صورت شبانه روزی در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و با هماهنگی مرجع قضائی، ۶ نفر از اعضای باند سرقت خودرو که دارای سوابق متعدد سرقت در سطح استان تهران بودند توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی شده و با انجام اقدامات مراقبتی لازم، طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در ادامه با به کارگیری شگردهای پلیسی و عملکرد هوشمندانه ماموران در تحقیقات فنی از متهمان، این افراد به سرقت ۴ دستگاه خودرو و ۶راس دام مسروقه اعتراف کردند.

 

یاراحمدی افزود: با تلاش عوامل پلیس آگاهی ۴ دستگاه خودروی سرقتی و ۶راس دام مسروقه کشف و ضبط شد.

 

وی با اشاره به این که متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست تا به هشدارهای پلیس درخصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از سرقت خودرو توجه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------