اعتراف به232 فقره سرقت در 3 استان کشور



اخبار,اخبارحوادث,سرهنگ عبداله حسنی
 فرمانده انتظامی استان از دستگیری چهار عضو یک باند سرقت خبر داد که به 232 فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق در استان‌های سمنان، تهران و مازندران اعتراف کردند.

سرهنگ عبداله حسنی اظهار کرد: در پی دریافت شکایتی از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان مبنی بر سرقت سیم و کابل شبکه برق و با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری‌های جدی پلیس در این راستا آغازشد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مشخص شد چند جوان با نصب پلاک جعلی بر روی خودروهای پژو پارس، پژو 405 و پراید مرتکب سرقت شده اند.

سرهنگ حسنی به تحقیقات تخصصی، هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی در این راستا اشاره کرد و گفت: در جمع بندی داده‌های به دست آمده، مالک یکی از خودروها شناسایی و در اقدامی هماهنگ در پایتخت دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به آگاهی تحت بازجویی قرارگرفت و با مشاهده اسناد و مدارک غیرقابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود.

به گفته حسنی متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب 232 فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق با همکاری سه نفر از دوستانش در سطح استان‌های سمنان، مازندران و تهران اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت خبری پلیس سمنان این فرمانده انتظامی از دستگیری دیگر اعضای این باند خبرداد و گفت: هر 4 سارق پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------