آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

بازداشت یکی از مظنونان قتل پزشک ماهشهری



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: یکی از عوامل مظنون به قتل مسلحانه شهروند ماهشهری در کمتر از ۴۸ ساعت در این شهرستان بازداشت و با قرار مناسب روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، مهدی محمدی اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی اشخاصی ناشناس در دو روز گذشته که منجر به قتل یک پزشک در شهرستان بندر ماهشهر شد، با حضور و صدور دستور قضایی بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: در بررسی اولیه و در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول با یک قبضه سلاح کلاشینکف به قتل رسیده است و قاتلان از صحنه جرم متواری شده‌اند. پس ازبررسی محل، چندین سرنخ به دست آمد و با جمع‌آوری مستندات موجود، مظنون به قتل توسط دستگاه قضایی شناسایی و از طریق پلیس احضار و بازداشت شد.

 

محمدی با اشاره به بررسی‌های اولیه، گفت: علت و انگیزه قتل اختلافات شخصی بوده است.

 

وی افزود: به همشهریان توصیه می‌شود برای جلوگیری از اتفاقات مشابه و هرگونه اعمال مجرمانه خشن، درصورت توقف و یا تردد افراد مشکوک بلافاصله به نهادهای امنیتی و انتظامی گزارش دهند تا شاهد وقایع دلخراش نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------