آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

جزئیاتی از حادثه واژگونی مینی‌بوس در ساوجبلاغ / بیشترشان افغان بودند



رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز گفت: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس، هفت آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

به گزارش ایسنا، مهرداد بابایی گفت: تصادف خاور و مینی‌بوس در روستای رامجین شهرستان ساوجبلاغ که صبح امروز اتفاق افتاد، منجر به واژگونی مینی‌بوس و مصدومیت سرنشینان مینی‌بوس شد.

 

این مسئول ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد. ۲۹ نفر از سرنشینان مینی بوس که عمدتا از اتباع افغان بودند، زن و دختربچه و 11 نفر از آنها نیز مرد و پسربچه بودند.

 

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز توضیح داد: این مصدومان برای انجام اقدامات درمانی به چهار مرکز درمانی کوثر، امام جعفر صادق، باهنر و مدنی منتقل شدند.

 

بابایی گفت: سرنشینان این مینی بوس که مصدوم شدند، اکثرا دچار جراحت‌های سطحی بودند و به صورت سرپایی در حال درمان و در اورژانس بیمارستان های مذکور تحت نظر هستند.

 

رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز همچنین گفت: اکثر مصدومان حادثه واژگونی مینی بوس به صورت سرپایی درمان شده اند.

 

مهرداد بابایی اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه کامیون با یک دستگاه مینی بوس در روستلی رامجین شهرستان ساوجبلاغ برخورد کرد. این برخورد باعث از دست رفتن کنترل مینی بوس و واژگونی آن شد. اکثر سرنشینان این مینی بوس را اتباع کشور افغانستان تشکیل داده بودند.

 

بابایی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه نیروهای اورژانس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

 

این مسئول ابراز کرد: نیروهای اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات پیش بیمارستانی خود را انجام داده و مصدومان را با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال دادند. بر اساس اطلاعات دریافتی حال جسمانی اکثر مصدومان این حادثه مساعد است و بیشتر آنها پس از چندساعت از بیمارستان مرخص خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------