دستگیری 2 کلاهبردار فروشنده زمین و خودرو با 10 فقره شکایت در خراسان شمالی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 2 کلاهبردار با 7 میلیارد و 336 میلیون هزار ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی در گفت و گو با ایسنا با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت 10 نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش زمین، خودرو و جعل امضاء و چک، از آنها کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین بررسی دقیق اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان در نهایت 2 نفر کلاهبردار را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به 10 فقره کلاهبرداری به ارزش 7 میلیارد و 336 میلیون و نهصد هزار ریال اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ غلامی در پایان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------