گروگانگیری مرگبار زن 32 ساله در شیراز



فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم ربا نجات یافت.

به گزارش فارس؛ سردار رهام بخش حبیبی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعات پایانی شب یک شنبه ۹ بهمن ماه در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغات محمودیه بلوار چمران شیراز بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

 

عکس| رهایی گروگان ۳۲ ساله در شیراز/ شهادت مامور وظیفه شناس پلیس در ماموریت رهایی گروگان

 

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله را به قصد اخاذی و آدم ربایی با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری می گردد.

 

سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران به منظور حفظ جان گروگان با آدم ربا درگیر و دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز را آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز بنام محمود هوشمندی بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------