آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز شلیک‌های خونین در بامداد بهاری تهران



 

ایران نوشت:مرد مسلح در خیابان پیروزی با ورود به یک خانه اقدام به تیراندازی خونین به 2 مرد کرد.

 

عقربه‌ها ساعت 3:30 بامداد چهارشنبه 10 خرداد امسال را نشان می‌داد که اهالی محل در خیابان پیروزی با صدای درگیری از خواب بیدار شدند و این در حالی بود که ناگهان صدای شلیک‌های چند گلوله وحشت را به جان مردم انداخت.

 

خیلی زود با اعلام ماجرای تیراندازی به پلیس 110، تیمی از مأموران کلانتری 121 سلیمانیه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و مشخص شد مرد مسلح با حضور غافلگیرانه در یک خانه اقدام به تیراندازی به سمت اهالی داخل خانه کرده است.

 

مأموران در یک عملیات پلیسی و با شیوه‌های خاص موفق شدند مرد مسلح را خلع سلاح کنند و با زمینگیر شدن متهم، مأموران در تماس با اورژانس برای نجات جان افراد داخل خانه که هدف گلوله قرار گرفته بودند درخواست کمک کردند.

 

خیلی زود تیم‌های امدادی در محل حاضر شدند و 2 مرد که از ناحیه پهلو هدف گلوله قرار گرفته بودند توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و در بررسی‌ها مشخص شد که مرد مسلح که 2 کلت کمری و گلوله‌های جنگی همراه داشته بخاطر اختلافات مالی وارد خانه شده و پس از درگیری اقدام به تیراندازی کرده است.

 

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در بررسی و تحقیق از متهم مشخص شد که درگیری بین طرفین به علت اختلافات مالی بوده است. سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در این حادثه 2 نفر مجروح  و به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------