اسیدپاشی مرد معتاد برای فرار از دست پلیس



وقتی مأموران پلیس برای اجرای حکم قضایی و دستگیری مردی معتاد راهی مخفیگاه او شدند، وی برای فرار از دست مأموران به روی آنها اسید پاشید و 2نفر را مصدوم کرد.

به گزارش همشهری، پنجشنبه گذشته 2نفر از مأموران پلیس شهرستان ملکان در استان آذربایجان شرقی برای دستگیری فرد معتادی که حکم بازداشت و انتقال او به کمپ از سوی قاضی صادر شده بود، راهی مخفیگاه این مرد شدند. مأموران پلیس یک افسر کادری و یک سرباز وظیفه بودند که وقتی به خانه متهم رسیدند، زنگ در را زدند و از وی خواستند خودش را تسلیم کند.

 

مرد جوان از چند روز قبل‌تر خبر داشت حکم بازداشت و انتقال او به کمپ صادر شده و به‌زودی پلیس برای دستگیری او خواهد آمد؛ به همین دلیل یک ظرف اسید تهیه کرده و همیشه همراه خود داشت تا درصورت مواجه شدن با مأموران از آن برای تهدید آنها استفاده کند. روز پنجشنبه نیز مرد معتاد با دیدن مأموران به سراغ ظرف اسید رفت و تهدید کرد که اگر کسی جلو بیاید، اقدام به اسیدپاشی خواهد کرد. وقتی مأموران از وی خواستند خودش را تسلیم کند او ناگهان محتویات داخل ظرف را به سمت آنها پاشید و اقدام به فرار کرد.

 

تهدید دوباره 

سرباز جوان و افسر پلیس که به‌صورت جزئی دچار سوختگی شده بودند ماجرا را به مرکز گزارش کردند و با حضور اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند. این در حالی بود که تیم دیگری از مأموران برای دستگیری مجرم خطرناک وارد عمل شدند و با شناسایی محلی که وی به آنجا گریخته بود، راهی این محل شدند. طولی نکشید که مرد اسیدپاش به محاصره پلیس درآمد و مأموران از وی خواستند که خودش را تسلیم کند.

 

وی که همچنان بطری حاوی اسید همراهش بود بار دیگر تهدید کرد که اگر کسی جلو بیاید اقدام به اسیدپاشی خواهد کرد و همزمان بطری خود را به سمت مأموران گرفت اما پیش از اینکه اقدام به پاشیدن اسید روی آنها کند، مأموران با رعایت قانون استفاده از سلاح اقدام به شلیک گلوله کردند و وی زمینگیر شد. به‌گفته سرهنگ علی ریحانی، فرمانده انتظامی شهرستان ملکان، پس از دستگیری متهم، پرونده وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------