تعرض به زنان در پوشش مسافرکش



زن جوان می‌گوید: به عنوان مسافر کنار خیابان ایستاده بودم، پرایدی جلوی پایم توقف کرد و من را سوار کردند. آنها در یک جاده خاکی من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. خیلی وحشتناک بود. همین حالا هم وقتی به آن فکر می‌کنم حالم بد می‌شود. 

سپیده زن جوانی است که شکایتی مبنی بر تعرض مطرح کرد و برای دو مردی که به او تعرض کرده‌اند حکم اعدام صادر شده است. این زن داستان زندگی‌اش را بازگو می‌کند.

 

*حادثه چطور اتفاق افتاد؟

من به عنوان مسافر کنار خیابان ایستاده بودم، پرایدی جلوی پایم توقف کرد و من را سوار کردند. آنها در یک جاده خاکی من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. خیلی وحشتناک بود. همین حالا هم وقتی به آن فکر می‌کنم حالم بد می‌شود.

 

*به آنها شک نکردی؟

ظاهر مسافرکش داشتند، من اصلاً فکر نمی‌کردم مسافرکش نباشند. واقعاً حالم بد است.

 

*با هم صحبتی نکردید؟

آن‌قدر وحشت کرده بودم که فقط فریاد می‌زدم و کمک می‌خواستم. خیلی حالم بد بود، هزار بار از مردن بدتر بود.

 

*چطور خودت را به پلیس رساندی؟

بعد از حادثه با یکی از نزدیکانم تماس گرفتم و کمک خواستم. وقتی برای کمک آمد من را مستقیم پیش پلیس برد. بعد از اینکه کارهای انتظامی و قضایی را انجام دادیم به خانه رفتم.

 

*تعرض به تو تایید شده است، آیا بعد از آن به دکتر مراجعه کردی؟

تحت نظر دکتر زنان بودم، حالا حالم از نظر جسمی خوب شده و برای چکاپ می‌روم اما هنوز تحت نظر روانپزشک هستم و دارو مصرف می‌کنم. دچار ترس‌های بیمارگونه شده‌ام و به من حمله دست می‌دهد. حالم بد است و مدام با اطرافیانم درگیر می‌شوم. چندین بار به خودکشی فکر کردم که با کمک پزشکم منصرف شدم ولی حال بدی دارم.

 

*ازدواج کرده‌ای؟

نامزد داشتم خودم از نامزدم جدا شدم. من شرایط ازدواج نداشتم، بعد از این حادثه حالم بدتر شده بود. تصمیم گرفتم از نامزدم جدا شوم و تا زمانی که حالم خوب نشده ازدواج نکنم.

 

*متهمانی که به تو تعرض کردند به اعدام محکوم شده‌اند، از این حکم راضی هستی؟

آنها فقط به من تعرض نکرده‌اند، بعد از دستگیری بود که فهمیدم به چهار زن دیگر هم تعرض کرده‌اند. آنها زندگی همه ما را نابود کردند و به نظر من مجازات سنگین حق‌شان است. هر چند خانواده‌هایشان درخواست بخشش می‌کنند ولی عمل آنها به قیمت تباهی زندگی من، زن و شوهر و فرزندان و اعضای خانوادشان بوده است. کاش کمی هم به ما فکر کنند وقتی درخواست بخشش می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------