آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

2 متهم تیراندازی نیکشهر در کمتر از 4 ساعت دستگیر شدند



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: 2 نفر عامل تیراندازی و قتل یک شهروند و زخمی کردن یک نفر دیگر در شهر نیکشهر در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

 محسن گل محمدی یکشنبه شب به ایرنا بیان کرد: به دنبال تیراندازی و قتل و مجروح کردن 2 نفر مقارن ظهر امروز در پمپ بنزین نیکشهر که ناشی از درگیری طائفه ای بود کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی 2 نفر متهم عامل این تیراندازی و قتل را دستگیر کردند.

 

وی افزود: این 2 متهم در یکی از روستاهای نزدیک شهر مخفی شده تا با استفاده از تاریکی شب از شهرستان متواری شوند اما پیش از این اقدام توسط نیروهای تلاشگر پلیس آگاهی دستگیر و بازداشت شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: یک نفر به علت انتقام گیری مسلحانه در جایگاه سوخت بلوار آزادی نیکشهر کشته و یک نفر زخمی شد.

 

گل محمدی افزود: افراد مسلح با استفاده از سلاح گرم به سمت 2 نفر از شهروندان تیراندازی کردند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده یک نفر کشته شد.

 

وی بیان کرد: فرد زخمی نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر اعزام که حال وی وخیم گزارش شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که این تیراندازی به دلیل انتقام گیری رخ داده است.

 

وی ادامه داد: عاملان این تیراندازی و قتل شناسایی و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر تصریح کرد: دستگاه قضایی قاطعانه و با جدیت و فوریت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در ماجرای قتل هفته گذشته در این شهرستان با تلاش و هوشیاری و اشراف اطلاعاتی یگانهای انتظامی و امنیتی و اقدامات فنی، قاتل در کمتر از 48 ساعت بازداشت شد.

 

گل محمدی تاکید کرد: دادستانی انقلاب اسلامی به تمامی مخلان نظم و امنیت و آسایش عمومی هشدار می دهد براساس قانون با اینگونه افراد قاطعانه برخورد می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------