شلیک خونین مسافرنما به جای کرایه راننده



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری فردی مسافرنما که به سرقت به عنف دست زده بود، با تلاش مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: فردی جوان اهل تهران نیمه‌شب با حضور در شاهرود به‌عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودروی پراید شده و در میانه راه با تهدید راننده و شلیک یک تیر با یک قبضه سلاح شکاری لوله کوتاه، راننده خودرو را از ناحیه کتف مجروح کرده و با خودرو وی از محل متواری بود بود.

 

وی از تشکیل اکیپ ویژه شناسایی و دستگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شاهرود خبر داد و افزود: با توجه به ناشناس بودن سارق، اقدامات تخصصی پلیسی در راستای شناسایی این فرد آغاز شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اطلاعات به دست آمده کارآگاهان پلیس در راستای شناسایی این سارق مسلح خبر داد و گفت: با اطلاعات به دست آمده، مأموران سرنخ‌هایی از فردی سابقه‌دار و غیربومی که در شاهرود دوستانی داشته و گاهی به این شهر تردد می‌کرده است، را به دست آوردند.

 

کریمی از شناسایی این فرد خبر داد و افزود: رد مخفیگاه متهم در یک منزل مجردی در شهرستان دامغان گرفته شد و ضمن هماهنگی‌های انجام‌شده، اکیپ ویژه دستگیری پلیس آگاهی شاهرود محل اختفای متهم در شهرستان دامغان را شناسایی کرد.

 

وی تصریح کرد: با همکاری مأموران آگاهی دامغان در اقدامی ضربتی، سارق مسلح همراه با چند جوان دیگر قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک قبضه سلاح مورداستفاده در سرقت و یک قبضه شمشیر دست‌ساز از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: با انتقال متهم و اعترافات وی در بازجویی‌های انجام‌شده، سارق با دستور قضایی روانه زندان شد.

 

 

 ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------