دستگیری قاتل پس از 45 روز زندگی پنهانی



جوانی که مرد 52 ساله ای را در شهرستان زابل به قتل رسانده بود ، با گذشت 45 شبانه روز زندگی پنهانی دستگیر شد.

 زندان پایان راه قاتل فراریسرداراحمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۶:۰۰ دهم شهریورماه سال جاری در پی گزارش مرگ مشکوک مردی میانسال در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

او افزود:در بررسی‌های ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد مردی ۵۲ ساله بر اصابت گلوله تپانچه به ناحیه پهلو و شدت جراحات وارده با وجود تلاش‌های تیم پزشکی فوت کرده است.

 

سردار طاهری تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول به همراه برادر ۴۰ ساله اش با یک دستگاه موتور سیکلت هنگام برگشت از بنایی در محدوده روستای بامری غلامان توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت جوان با یک قبضه تپانچه مجروح شده است.

 

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی متهم به قتل را که جوانی ۲۶ ساله و از بستگان مقتول است را شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

 

سردار طاهری گفت: با توجه به متواری بودن متهم در بیابان‌های اطراف شهر زابل روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می‌رفت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به شهر زابل بدست آمد.

 

او  با اشاره به کشف یک قبضه تپانچه، ۱۰ عدد فشنگ، یک عدد اسپری فلفل و یک قبضه چاقو از مخفیگاه متهم عنوان کرد: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی متهم را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی هنگام تردد در محدوده بلوار ارتش در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل در بازجوئی‌های به عمل به قتل در پی اختلافات خانوادگی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------