جنایت در عشق ممنوعه به دخترعمه



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پسر جوان وقتی پای درددل دخترعمه اش نشست تصمیم گرفت برای کمک و ازدواج با او دست به قتل داماد خانواده عمه اش بزند. 

روز 18 مهر امسال بود که زن جوانی به نام فریبا در تماس با اورژانس و پلیس برای نجات جان شوهر 42 ساله‌اش درخواست کمک کرد که تیم های امدادی و پلیس با حضور در محل با جسد جمال که در وسط خانه روی زمین افتاده بود روبه رو شدند.

 

خیلی زود مشخص شد همسر مقتول با پسردایی 19 ساله اش به نام رحیم رابطه پنهانی دارد و قاتل همان پسر عاشق پیشه است که حتی پیشنهاد داده است با هم به ترکیه فرار کنند.

 

گفت وگو با قاتل عاشق پیشه

رحیم 19 ساله ادعا می کند ابتدا قصد نداشته خودش دست به قتل بزند و وقتی نقشه‌اش از سوی مرد اجیر شده نا تمام می ماند خودش تصمیم می گیرد دست به قتل بزند.

 

چند سال است که با فریبا در ارتباط هستی؟

از سه سال قبل که خواهرم فوت کرد.

 

خواهرت بیماری داشت؟

نه، من و خواهرم سه سال قبل به صورت قاچاقی به ایران آمدیم که در مسیر به خاطر شلوغی محلی که درآن پنهان شدیم خواهرم در آغوش من بود که دیگر نتوانست نفس بکشد و جان داد.

 

چطور با فریبا ارتباط برقرار کردی؟

بعد از مرگ خواهرم افسردگی گرفتم و مادرم از فریبا خواسته بود که به من زنگ بزند و حرف بزنیم تا کمی حالم بهتر شود که همین تماس های تلفنی در مدت زمان طولانی باعث شد تا به هم علاقه مند شویم و رابطه عاطفی پیدا کنیم.

 

فریبا دستور قتل داد؟

نه، فریبا از مشکلاتش حرف زد و چون به او علاقه داشتم می خواستم کمکش کنم و حتی چند بار پیشنهاد قتل دادم که او عصبانی شد و خواست دیگر در این باره صحبت نکنم.

 

شنیدم قصد سفر به ترکیه داشتی؟

وقتی دیدم جمال حاضر به طلاق نیست به فریبا پیشنهاد دادم تا با هم به ترکیه فرار کنیم اما او تاکید داشت که به شوهرش خیانت نمی کند.

 

چرا جمال را کشتی؟

قرار نبود او را به قتل برسانم.

 

چه نقشه ای داشتی؟

وقتی شنیدم فریبا به خانه مادرش رفته با یک مرد که از قبل با او صحبت کرده بودم قرار گذاشتم با هم به خانه جمال برویم و او به زور جمال را از ایران خارج و مدتی زندانی کند تا با گذر زمان جمال حاضر به جدایی شود.

 

پس چرا او را کشتی؟

وقتی مرد جوان سر قرار آمد، سه میلیون تومان به او دادم که پا به فرار گذاشت، بعد از آن عصبانی بودم و تصمیم گرفتم خودم نقشه را اجرا کنم.

 

چطور جمال را به قتل رساندی؟

وارد خانه شدم و با هم تلویزیون نگاه کردیم که پس از 10 دقیقه، با شالی که روی زمین بود به سمت جمال رفتم و از پشت او را خفه کردم.

 

چرا به صحنه قتل بازگشتی؟

فکر نمی کردم پلیس مرا دستگیر کند به همین دلیل با مادرم به خانه جمال بازگشتیم که پلیس مرا دستگیر کرد.

 

حرف آخر؟

پشیمانم و عذاب وجدان دارم، باور کنید فریبا در این ماجرا نقشی نداشته و بیگناه است.

 

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

 

 

  خراسان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------