دستگیری سارقان 10 میلیاردی طلا در نیشابور



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
سارقانی که دست به سرقت 10 میلیارد ریالی طلا از منازل مسکونی در نیشابور زده بودند ، دستگیر شدند.

 سرهنگ" حسین دهقانپور" فرمانده انتظامی شهرستان "نیشابور"گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مقدار قابل توجهی طلا از منزلش، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "نیشابور" قرار گرفت.

---

 

وی افزود: در بررسی های اولیه میدانی و با توجه به اظهارات شاکی مشخص شد، حدود 7 میلیارد ریال طلا و جواهرات از منزل شاکی به صورت بسیار ماهرانه ای سرقت و سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری شده اند.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس حین رسیدگی به پرونده همزمان متوجه شدند از چند منزل دیگر نیز سرقت های طلا و جواهرات به صورت مشابه صورت گرفته است.

 

سرهنگ دهقانپور تصریح کرد: ماموران انتظامی در ردزنی های فنی و با اشراف اطلاعاتی متهمان را در یکی از استان های جنوبی کشور شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به آدرس مربوطه عزیمت که در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی 2 نفر را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به "نیشابور" منتقل کردند.

 

این مقام انتظامی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 3 فقره سرقت طلا از منازل شهروندان به ارزش 10 میلیارد ریال با کمک و همدستی فردی دیگر اعتراف که تحقیقات برای دستگیری دیگر وی تا حصول نتیجه ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان "نیشابور" با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های احتمالی، از شهروندان خواست موارد پیشگیری از سرقت وسایل منزل را جدی بگیرند.

 

 

پلیس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------