دختر جوان قربانی رقیب عشقی



 

 مرد عاشق پیشه وقتی فهمید دختر مورد علاقه‌اش به او جواب رد داده است، دزدکی و شبانه از پنجره خانه وارد اتاق او شد وبا دستانش دختر را خفه کرد.این متهم پس از چهار ماه فرار سرانجام صبح دیروز با تلاش کارآگاهان اداره پلیس استان البرز دستگیر شد. 12 مرداد امسال اهالی خرمدشت کرج درتماس با اداره پلیس خبر دادند که بوی تعفن از آپارتمان همسایه به مشام می‌رسد. بلافاصله تیم ویژه‌ای از مأموران کلانتری درمحل حضور یافتند و پس از شکستن در وارد آپارتمان شدند آنها داخل اتاق جسد دختر 28 ساله‌ای به نام مینا را پیدا کردند.

 

سرهنگ نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز درباره این جنایت به خبرنگار «ایران» گفت: در تحقیقات اولیه باتوجه به بهم ریختگی خانه وآثار جراحت برروی جنازه مشخص شد که این دختر جوان دراثر مرگ طبیعی جان نباخته بلکه به قتل رسیده است.

 

در تحقیقات میدانی یکی از همسایه‌ها به کارآگاهان گفت: چند روز پیش دیدم مردی که نقاب روی صورتش بود از طریق لوله گاز ساختمان بالا رفته و از پنجره وارد این خانه شد. کارآگاهان برای کشف راز این جنایت مرموز تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند وبالاخره قاتل فراری را شناسایی کردند. بامشخص شدن هویت قاتل، این مرد در مرزهای شرقی ایران رد زنی شد و پس از چهار ماه متهم به محض بازگشت به استان البرز در کمالشهر کرج دستگیر شد.

 

فرهاد 28ساله در بازجویی به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و درتشریح ماجرا گفت: چند ماهی بود که من شیفته مینا شده بودم وقصد ازدواج با او را داشتم اما وقتی فهمیدم به خاطر مرد دیگری به من جواب رد داده است به سراغش رفتم ودرجریان درگیری او را با دستانم خفه کردم.

 

این متهم هم‌اکنون برای تکمیل پرونده وبازسازی صحنه جرم دراختیار اداره پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

 

 

ایران  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------