ثبت 20 فقره سرقت در کارنامه سیاه سارق حرفه ای



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,
سارق حرفه ای پس از دستگیری در جریان بازجویی به 20 فقره سرقت اعتراف کرد .

 سرهنگ"جواد تقوی" رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت :به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروی پراید خصوصا" خودروهای مدل پایین در شهرستان اردبیل و رهاسازی خودرو ها پس از سرقت قطعات و لوازم داخلی آن، بررسی موضوع با تشکیل تیم های عملیاتی در دستور کار کارآگاهان تیم سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

وی افزود:با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، سارق 33 ساله که از سارقان حرفه ای و سابقه دار است؛ شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به کشف تعدادی لوازم و قطعات خودروهای مسروقه از مخفیگاه سارق گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به ارتکاب 20 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

 

سرهنگ "تقوی" با بیان اینکه خودرو های مورد هدف سارق عمدتا" فاقد دزدگیر و تجهیزات ایمنی بازدارنده سرقت بوده و در محل های خلوت پارک شده بودند؛ خاطر نشان کرد: رانندگان به هشدار های انتظامی و آموزش های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت خودرو توجه ویژه داشته باشند.

 

 

 ایران  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------