اصرار مرگبار یک مادر برای بازگشت به خانه



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مرد خشن بعد از جدایی از همسرش وقتی دید وی اصرار دارد سر زندگی اش برگردد در یک اقدام تلخ با ضربات چاقو زنش را در خانه به قتل رساند. 

این مرد دیروز پای میز محاکمه جرمش را انکار کرد .

 

 عصر 6 دی سال ۹۷ پرویز ۳۷ ساله همسر 30 ساله اش به نام  میترا را در خانه شان در چهاردانگه کشت و با پلیس تماس گرفت.  وقتی مأموران به خانه این مرد رفتند با جسد خونین میترا روبه رو شدند که با ضربه های متعدد چاقو کشته شده بود.

 

 جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پرویز تحت بازجویی قرار گرفت.

 

 این مرد گفت : من و همسرم از همان ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتیم. به دنیا آمدن دو دخترمان هم اوضاع را بدتر کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. بعد از طلاق گاهی اوقات میترا  برای دیدن دخترانمان به خانه ما می آمد و اصرار داشت سر زندگی اش برگردد.

 

وی ادامه داد: آخرین بار ساعت ۶ صبح بود، میترا برای دیدن فرزندانم به خانه  ام آمده بود .او فرزندانم را دید و دو دخترم به مدرسه رفتند .اما میترا خانه ام را ترک نکرد. او شروع به صحبت کرد و گفت، دلش  برای فرزندانمان  تنگ شده و نمی تواند این وضعیت را تحمل کند. او  از من خواست تا سر زندگی اش  برگردد که سر  همین موضوع با هم درگیر شدیم .

 

متهم گفت: میترا قبلاً هم بارها برایم پیامک ارسال کرده بود و اصرار داشت صیغه ام شود که من مخالفت کرده بودم. وقتی بار دیگر این موضوع را پیش کشید  در اوج عصبانیت چاقوی آشپزخانه را برداشتم و چند ضربه به او زدم.

 

 به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جرم، وی دیروز  در شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 

در ابتدای  جلسه رسیدگی به این پرونده ، اولیای دم در جایگاه ویژه ایستادند و برای پرویز حکم قصاص خواستند .

 

وقتی  پرویز روبه روی قضات ایستاد جرمش را انکار کرد و گفت:  قبول دارم آن روز با همسر سابقم درگیر شدم  اما من  فقط یک ضربه با چاقو به کتف او زدم .

 

وی در تشریح ماجرا گفت: وقتی دعوا میان ما بالا گرفت میترا به سمت آشپزخانه رفت و چاقوی آشپزخانه را برداشت و به سمت من حمله کرد. او می خواست مرا با چاقو بزند که  چاقو را از او گرفتم و چاقو  ناخواسته به کتف او  برخورد کرد. من نمی‌دانم ضربه های دیگر را چه کسی  به او زده است. من واقعا قصد کشتن میترا را نداشتم.

 

بنا به این گزارش، در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

  خراسان 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------