آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

اشک پشیمانی پس ازقتل برادر



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پسر نوجوان در دعوای خانوادگی و مقابل چشمان مادرش برادر بزرگ ترش را کشت. 

صبح سیزدهم  بهمن سال ۹۷ زن و مردی که بسیار هراسان بودند پیکر نیمه جان پسر ۲۰ ساله شان به نام اردشیر را به بیمارستان الغدیر منتقل کردند و مدعی شدند خانه شان در تهرانپارس  از سوی چند مرد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و او زخمی شده است .

 

اردشیر تحت درمان قرار گرفت اما به خاطر بریدگی عمیق در سینه اش تسلیم مرگ شد .

 

بدین ترتیب، پلیس در جریان پرونده قتل قرار گرفت و به تحقیق از پدر و مادر اردشیر پرداخت.

 

تناقض‌گویی های این زوج شک  پلیس را برانگیخت و آن ها که سعی در پنهان کردن حقیقت داشتند به ناچار لب به اعتراف گشودند و گفتند پسر کوچک شان  به نام ارشیا برادرش را کشته است.

 

خیلی زود  ارشیا بازداشت شد و قتل را گردن گرفت.

 

ارشیا گفت: شب قبل از این ماجرا دیر به خانه برگشتم و برادر بزرگم اردشیر از این موضوع عصبانی شد و مرا کتک زد .صبح وقتی از خواب بیدار شدم متوجه شدم موبایلم بالای سرم نیست، به مادرم گفتم به برادرم  بگوید موبایلم را برگرداندکه همان موقع اردشیر بالای سرم آمد و به من سیلی زد.ما با هم درگیر شدیم و  مادرم مرا از خانه بیرون انداخت.

 

 من مقابل در خانه نشستم اما ناگهان صدای جیغ مادرم را شنیدم .به سوپرمارکت رفتم و از آن جا چاقو برداشتم.به محض این که وارد خانه شدم در راه پله ها اردشیر را دیدم. او با دسته جاروبرقی به من حمله کرد و من هم برای این که از دست او   فرار کنم یک ضربه به سینه اش زدم .

 

در دادگاه

به دنبال اعترافات پسر نوجوان پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در این میان پدر و مادر ارشیا اعلام گذشت کردند و گفتند حاضر به قصاص وی نیستند.

 

ارشیا دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

 

وی  در حالی که سرش را پایین انداخته بود و  اشک می‌ریخت گفت: باور کنید من نمی‌خواستم برادرم را بکشم  هنوز هم باور نمی کنم او مرده است. من پشیمانم و طلب بخشش دارم.

 

 

خراسان  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------