سقوط مردی به شکاف بین دو ساختمان



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرد میانسالی به شکاف و درز انقطاع میان دو ساختمان مسکونی خبر داد. 

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١٢:۴٠ دقیقه امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن فردی در درز انقطاع بین دو ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در ستارخان اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: محل حادثه دو باب ساختمان مسکونی در مجاورت یکدیگر بود که یک مرد جوان حدودا ۴۵ ساله به دلایل نامشخصی به داخل درز انقطاع بین دو ساختمان سقوط کرده بود. این ساختمان دوطبقه بود که دوطبقه منفی هم داشت و این مرد میانسال از پشت بام به فاصله ای میان طبقه منفی یک و منفی ۲ رسیده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان محل قرار گیری این فرد را مشخص کرده و با احتیاط بخشی از دیوار را شکافتند گفت: آتش نشانان این فرد را در شرایطی که دچار مصدومیت شده بود و شرایط مناسبی نداشت به عوامل اورژانس تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل شود.

 

ملکی افزود: در گذشته نیز موارد اینچنینی را شاهد بودیم که کودکان داخل درز انقطاع می افتادند، باید توصیه کنم که شهروندان باید حتما ایمنی های لازم را در نظر بگیرند.

 

به گفته وی این عملیات ساعت ١۴:٠۴ دقیقه به پایان رسیده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------