آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل خونین راننده تاکسی اینترنتی



راننده تاکسی اینترنتی که در ماجرای مرموزی هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود پس از شش روز مبارزه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. ساعت 13:45 روز دوشنبه 12 اسفند امسال مسئولان بیمارستان شهدای تجریش در تماس با ماموران کلانتری 101 تجریش از مرگ مرد جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود، خبر دادند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

 

ماموران در تحقیقات ابتدایی، پی بردند که مرد جوان راننده تاکسی اینترنتی بوده و سه شنبه هفته گذشته هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان و با گذشت شش روز به دلیل شدت خونریزی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران به دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای امورجنایی تهران برای تحقیقات فنی و پلیسی وارد عمل شدند و در گام نخست مشخص شد مرد جوان که راننده تاکسی اینترنتی است و عصر دوشنبه از خانه خارج شده و خانواده اش پس از دو ساعت وقتی در برابر تماس های بی پاسخ او قرار می گیرند، نگران می شوند و با حضور در اداره پلیس اعلام فقدانی می کنند.

 

کارآگاهان شماره پلاک خودروی مرد جوان را در سامانه سراسری پلیس ثبت می کنند تا این که ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه 7 اسفند خودروی این مرد در محدوده منطقه لواسان پیدا می شود در حالی که صاحب خودرو غرق خون داخل خودرویش با مرگ دست و پنجه نرم می کرده و خیلی زود او را به بیمارستان منتقل کرده اند.

 

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا آخرین مسافر راننده تاکسی اینترنتی شناسایی شود و تحقیقات برای ردیابی عامل جنایت در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

 خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------