قتل فرزند به خاطر بیماری



پدرومادرقاتل فرزند سه ساله‌شان را به دلیل بیماری کشتند. 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پدر و مادری که اقدام به قتل فرزند سه ساله شان کرده بودند، خبر داد.

 

سرهنگ کیومرث حسنوند با اعلام این خبر گفت: ساعت ۵ صبح امروز مرد جوانی با حضور در کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر ادعا کرد که هفته گذشته پسر سه ساله اش را به قتل رسانده و جسدش را داخل صندوق عقب خودرویش نگهداری کرده است که در همین راستا ماموران به سراغ خودروی تیبا سفید رنگ رفته و با جسد پسر بچه ۳ ساله که آثار کبودی روی صورت نمایان بود روبه رو شدند و پدر این کودک را دستگیر شد.

 

وی ادامه داد: پدر این کودک در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی فرزندش به دنیا آمد معلولیت جسمی و بیماری کلیوی و داخلی داشت و چون شرایط سختی داشت او را جلوی در بهزیستی رها کرده‌اند تا در آنجا به او رسیدگی شود اما دو ماه قبل مسئولان بهزیستی آنها را شناسایی کرده و فرزندشان را تحویلشان داده‌اند.

 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: متهم در ادامه اظهاراتش معترف شد که سه شنبه هفته گذشته پس از مشورت با همسرش دست به قتل پسرش زده و در این مدت نمی دانسته با جسد پسرش چه کار کند و سرانجام عذاب وجدان دیوانه اش کرده و تصمیم گرفته خودش را تسلیم پلیس کند.

 

حسنوند ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با قاضی کشیک قتل، بازپرس ویژه قتل  مادر این کودک را که از ماجرای قتل فرزندش با خبر بوده و نقش داشته را به کلانتری احضار و او را نیز دستگیر کردند.

 

وی در پایان گفت: پدر و مادر جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی در دادسرای امورجنایی تهران معرفی شدند.

 

 

ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------