فریب دختر جوان با ترفند خواستگاری و ازدواج



  چندی پیش  دختر  جوانی  به همراه  خانواده اش  برای طرح شکایت از فردی   به پلیس فتای کرمان  مراجعه  ودر اظهاراتی بیان کردند، فردی ناشناس  دختر جوان شان  را تهدید کرده   که اگر مبلغی پول به حسابش واریز نکند عکس‌هایش را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.  به گزارش خراسان ،در ادامه طی تحقیقات به عمل آمده  از دخترجوان، وی گفت: مدتی  قبل  با  فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی تلگرام آشنا شدم و او به  من قول ازدواج داد. وی افزود:

 

تحت تاثیر حرف های این فرد قرار گرفتم و زود فریب خوردم و آن چه که نباید اتفاق بیفتد،  برایم رخ داد. در  ادامه  نیز  خانواده من را مجبور کرد به خاطر آبروی مان، مبلغ درخواستی را واریز کنیم اما آن فرد شیاد مدام پیام می‌دهد و مبالغ بیشتری را مطالبه می کند.

 

رئیس پلیس فتای استان کرمان  با بیان این که فضای مجازی هیچ گاه بستر امنی برای دوستی، آشنایی، مراودات و طرح موضوعات خانوادگی نیست، از شناسایی این  فرد که از طریق شبکه اجتماعی تلگرام دختران جوانی را به بهانه ازدواج اغفال کرده بود، خبر داد.

 

سرهنگ" یادگار نژاد" گفت:این دختر جوان باید ابتدا برای شناسایی فرد مقابل اقدام می کرد  و موضوع را نیز در همان روزهای  نخست  با خانواده‌اش در میان می گذاشت و به همین سادگی فریب صحبت های طرف مقابل را نمی خورد.

 

  خراسان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------