مالخر شبکه های سرقت شکار شد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
ماموران کلانتری شفای مشهد در یک عملیات اطلاعاتی گسترده، مالخر شبکه‌های سرقت خودرو و قطعات را در حالی به دام انداختند که حدود یک کامیون لوازم سرقتی خودروهای مختلف از مخفیگاه وی کشف شد.

به گزارش خراسان، در پی افزایش سرقت  قطعات خودرو در نقاط مختلف شهر، رئیس پلیس مشهد، طی دستوری به کلانتری‌ها از آنان خواست برای مبارزه با شبکه های سرقت باید مالخرانی را شناسایی کنند که در واقع عاملان اصلی ترغیب به سرقت توسط خلافکاران معتاد هستند.

 

به دنبال دستور سرهنگ عباس صارمی ساداتی (رئیس پلیس مشهد) گروه ویژه ای از نیروهای تجسس و اطلاعات کلانتری شفای مشهد به فرماندهی سرگرد امارلو (رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و تحقیقات اطلاعاتی گسترده ای را با استفاده از منابع و مخبران محلی آغاز کردند.

 

بنابر گزارش خراسان، نیروهای مشترک عملیاتی به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد فردی در خیابان مطهری شمالی از مالخران حرفه ای است که با باندهای سرقت ارتباط دارد و قطعات و لوازم خودروها را به بهای ناچیزی از سارقان معتاد خریداری می کند و سپس در بازارهای تعمیر خودرو یا اوراقی ها به فروش می رساند. گروه ویژه کلانتری شفا پس از پنج روز رصدهای اطلاعاتی و بررسی های غیرمحسوس پلیسی، بالاخره به درستی اطلاعات دریافتی پی بردند و به این ترتیب مراتب را  به قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) گزارش دادند. قاضی حسینی که اهمیت ماجرا را می‌دانست با ابلاغ ویژه ای به نیروهای کلانتری از آنان خواست با رعایت موازین شرعی و قانونی، عملیات غیرمحسوس را به مخفیگاه مالخر مذکور بکشانند.

 

بنابراین نیروهای کارآزموده با محاصره مخفیگاه تحت نظر و در یک عملیات غافلگیرانه، موفق شدند «ع-ر» را دستگیر کنند و منزل او را مورد بازرسی قرار دهند. دربازرسی از این محل مقادیر زیادی قطعات و لوازم خودرو حتی در زیر تختخواب و لابه لای لحاف و تشک کشف و ضبط شد. حدود یک کامیون قطعات  انواع خودرو در حالی به کلانتری منتقل شد که در میان آن ها بیش از 10 ریموت کنترل و کارت های سوخت دوچرخه نیز به چشم می خورد. گزارش خراسان حاکی است به دستور مقام قضایی، ادامه رسیدگی به این پرونده و ریشه یابی باندهای سرقت به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد و عملیات های پلیس در این باره ادامه یافت.

 

سجادپور 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------