آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ زن گرمساری در برخورد با قطار و شناسایی جاعل افغان پس از ۱۲ سال



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از مرگ زن جوان ۲۸ ساله در برخورد با قطار در گرمسار و شناسایی یک جاعل افغان پس از ۱۲ سال در سمنان به رسانه ها خبر داد.

 به گزارش روز یکشنبه ایرنا، فرمانده انتظامی گرمسار درباره حادثه قطار در این شهرستان اظهار داشت : ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه بامداد روز گذشته خبری مبنی بر برخورد یک قطار مسافربری با عابر پیاده در حوالی منطقه کرند شهرستان گرمسار به سامانه پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

 

سرهنگ حسینعلی عرب به اعزام فوری ماموران انتظامی به محل حادثه اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قطار مسافربری رشت- مشهد با خانمی ۲۸ ساله برخورد کرده و سبب مرگ در دم وی شده است.

 

 وی با بیان اینکه پس از هماهنگی های لازم قضایی جسد متوفی به سردخانه منتقل شد افزود : علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان امر در حال بررسی است.

 

دست جاعل افغان پس از ۱۲ سال رو شد

رییس پلیس آگاهی استان سمنان نیز اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر جعل و سوء استفاده از مدارک هویتی از سوی یک فرد غیرایرانی، بلافاصله اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آغاز شد.

 

 سرهنگ رضا بینقی ادامه داد: تیم تحقیقاتی کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه دریافتند متهم یک تبعه افغان است که با جعل اسناد هویتی خود شامل شناسنامه و کارت ملی اقدام به افتتاح حساب ، ثبت نام سیمکارت تلفن همراه و تکمیل سوابق بیمه‌ای در چند شرکت تولیدی در شهرستان سمنان کرده است.

 

 وی با اشاره به بررسی های تخصصی و پیگیرانه ماموران انتظامی گفت: در نهایت جاعل ۳۸ ساله که مشغول کار در یکی از شرکت‌های تولیدی در سمنان بود شناسایی و دستگیرشد و در بازجویی های خود اعتراف کرد ۱۲ سال پیش وارد کشور شده و با همکاری فرد دیگری اقدام به جعل مدارک هویتی کرده است.

 

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و تحویل این فرد به محکمه قضایی خبر داد و گفت: تمام اقدامات قانونی برای مسدود کردن حساب های بانکی سوابق بیمه‌ای و سیم‌کارت‌های وی و همچنین دستگیری متهم ردیف دوم این پرونده انجام شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------