آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

جزئیات قتل پیرزن اراکی و دستگیری عاملان جنایت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری ۳ نفر عاملان قتل خانم ۶۲ ساله اراکی در کمتر از ۳ روز خبر داد.

 سرهنگ کامیار چهری با این خبر گفت: در چند روز قبل با کشف جسد خانم ۶۲ ساله در بیابان های اطراف شهرستان اراک، بلا فاصله تیمی از کارگاهان زبده آگاهی تشکیل و تحقیقات به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد که بعد از وقوع این قتل، طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیور آلات وی بوده است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت:‌ در مراحل اقدامات کارشناسی و تخصصی کارآگاهان پلیس و در کمتر از سه روز بعد از وقوع این قتل، سرنخ هایی از خانمی در این جنایت به دست آمد.

 

سرهنگ چهری افزود: با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر و در بازرسی از منزل او، تعدادی از وسایل همراه فرد مقتول کشف شد.

 

او با اشاره به پیگیری تخصصی پلیس در دستگیری دیگر همدستان این فرد گفت: با توجه به اعترافات فرد دستگیر شده، خانمی دیگر و پسر جوانش که در این قتل و انتقال جسد به باغ های اطراف اراک همکاری داشتند، شناسایی شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی درادامه افزود:‌ در پیگیری این پرونده یکی از متهمان در شهرستان اراک و متهم دیگر در یکی از استان های همجوار شناسایی شدند که هر دو نفر با هماهنگی مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شدند.

 

سرهنگ چهری خاطر نشان کرد: در مراحل بازجویی های پلیس، طلاجاتی که از فرد مقتول سرقت شده بود،‌کشف و در این خصوص پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد. 

 

صدا وسیما 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------