جزئیات قتل پیرزن اراکی و دستگیری عاملان جنایت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری ۳ نفر عاملان قتل خانم ۶۲ ساله اراکی در کمتر از ۳ روز خبر داد.

 سرهنگ کامیار چهری با این خبر گفت: در چند روز قبل با کشف جسد خانم ۶۲ ساله در بیابان های اطراف شهرستان اراک، بلا فاصله تیمی از کارگاهان زبده آگاهی تشکیل و تحقیقات به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد که بعد از وقوع این قتل، طلاجات مقتول به سرقت رفته و علت بروز این جنایت، سرقت زیور آلات وی بوده است.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت:‌ در مراحل اقدامات کارشناسی و تخصصی کارآگاهان پلیس و در کمتر از سه روز بعد از وقوع این قتل، سرنخ هایی از خانمی در این جنایت به دست آمد.

 

سرهنگ چهری افزود: با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر و در بازرسی از منزل او، تعدادی از وسایل همراه فرد مقتول کشف شد.

 

او با اشاره به پیگیری تخصصی پلیس در دستگیری دیگر همدستان این فرد گفت: با توجه به اعترافات فرد دستگیر شده، خانمی دیگر و پسر جوانش که در این قتل و انتقال جسد به باغ های اطراف اراک همکاری داشتند، شناسایی شدند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی درادامه افزود:‌ در پیگیری این پرونده یکی از متهمان در شهرستان اراک و متهم دیگر در یکی از استان های همجوار شناسایی شدند که هر دو نفر با هماهنگی مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال شدند.

 

سرهنگ چهری خاطر نشان کرد: در مراحل بازجویی های پلیس، طلاجاتی که از فرد مقتول سرقت شده بود،‌کشف و در این خصوص پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد. 

 

صدا وسیما 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------