آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستگیری سارق آرایشگاه‌های زنانه



زنی که از آرایشگاه‌های زنانه تلفن همراه سرقت می‌کرد، بعد از 30 فقره دزدی دستگیر شد.

 به گزارش شرق، در‌پی وقوع چند فقره سرقت گوشی از آرایشگاه‌های زنانه و ارجاع پرونده‌ها به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، بررسی موضوع در اختیار تیم تخصصی کارآگاهان قرار گرفت. مأموران به محل‌های سرقت مراجعه کردند و با بررسی پلیسی موفق شدند چهره زن سارق را شناسایی کنند و تصویر او را در اختیار واحدهای گشت قرار دادند. زن سارق سرانجام در یکی از آرایشگاه‌های زنانه واقع در تهرانسر از‌سوی شهروندی شناسایی شد. متهم به نام مینا 27ساله، به کلانتری 150 تهرانسر انتقال یافت و در بازجویی اولیه صرفا به یک فقره سرقت اعتراف کرد. 

 

در ادامه تحقیقات پلیسی پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، او به بیش از 30 فقره سرقت گوشی از آرایشگاه‌های زنانه اقرار کرد و گفت گوشی‌های مسروقه را به فردی به نام کریم به قیمت ناچیزی فروخته است.

 

متهم در تشریح شیوه و شگرد خود در سرقت نیز گفت: به‌عنوان مشتری وارد آرایشگاه‌ها می‌شدم و با پرداخت هزینه کامل، اعتماد آرایشگر را جلب می‌کردم؛ سپس با عنوان اینکه همسرم جلوی در منتظرم است و عجله دارم، حواس مال‌باختگان را پرت و در فرصتی مناسب گوشی‌ها را سرقت می‌کردم.

 

سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی، با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مال‌خر اموال سرقتی نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: تاکنون 30 نفر از مال‌باختگان از محله‌های جردن، یوسف‌آباد، ستارخان، امام خمینی‌(ره)، نواب، قصرالدشت، آیت‌الله کاشانی و اشرفی‌اصفهانی به پایگاه پنجم مراجعه و در مواجهه حضوری، متهم را شناسایی کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------