مرگ خانم دکتر بعد از تزریق اشتباهی



خانم دکتر جوان بعد از تزریق آمپول اشتباهی به خودش جان باخت. 

به گزارش ایران ، ساعت ۴ بعد از ظهر یکشنبه گذشته مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک یک خانم دکتر خبر دادند.

 

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور مصطفی واحدی آغاز شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دختر جوان پزشک عمومی بوده و در یک درمانگاه کارمی کرده است. شب قبل از حادثه وی در حالی که حالش خوب نبوده به خانه رفته و خوابیده است اما صبح روز بعد زمانی که خانواده‌اش به سراغ او می‌روند متوجه حال وخیم او شده و پس از انتقال به بیمارستان خانم دکتر ۳۳ ساله فوت می کند.

 

در ادامه بررسی‌ها یکی از دوستان خانم دکتر گفت: شب قبل از حادثه، او به من پیام داد و گفت که حالش خوب نیست سردرد و حس سرماخوردگی دارد و می‌خواهد یک آمپول تقویتی برای خودش تزریق کند. اما دقایقی بعد به من پیام داد و گفت داروی اشتباهی به خودش تزریق کرده و سرنگی که داروی یک بیمار سرطانی در آن بوده را به اشتباه برداشته و تزریق کرده است. به او گفتم هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند اما گفت مشکلی پیش نمی‌آید و تا صبح خوب می‌شود.بدین ترتیب جسد دختر جوان به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------