دزدها وسایل دندانپزشکی خانم دکتر را بردند اما پس از 6 ماه نتوانستند آنها را آب کنند



هفدهم اسفند سال گذشته یک خانم دکتر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت وسایل پزشکی داخل مطبش واقع در خیابان اسکندری خبر داد.

 به گزارش ایران ؛وقتی مأموران برای بررسی صحنه جرم به محل رفتند، خانم دکتر اظهار داشت حدود 800 میلیون تومان وسایل تخصصی پزشکی از مطبش سرقت شده است.

 

سرهنگ کارآگاه «علی عزیزخانی» رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر گفت: پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم در گام اول تحقیقات پلیسی در بررسی و پایش محدوده وقوع سرقت موفق شدند ردپای یکی از سارقان سابقه دار به‌نام یعقوب را در این سرقت شناسایی کنند. کارآگاهان پس از 5 ماه کار شبانه روزی برای شناسایی مخفیگاه یعقوب در نهایت موفق شدند وی را یکم شهریور با هماهنگی‌های قضایی در مخفیگاهش دستگیر کنند و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

 

با انتقال متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی، وی اظهار داشت: با همدستی دو تن از دوستانم به‌نام‌های سینا و سیامک پس از باز کردن درساختمان وارد مطب شدیم و اموال و وسایل داخل مطب را سرقت کردیم اما از آنجا که اموال مسروقه تجهیزات تخصصی پزشکی بود در این چند ماه کسی حاضر به خرید آنها نشد به همین خاطر تمام اموال در انباری خانه‌ام مانده است.بدین ترتیب با دستگیری و اعترافات متهم اموال مسروقه کشف شد و تلاش برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------