دمپایی راز سرقت را فاش کرد



 رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقی خبر داد که با دمپایی و لباس خانگی از خودروی همسایه خود سرقت کرده بود.
 
سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: یکی از شهروندان با در‌دست‌داشتن شکواییه و دستور قضائی به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد مدارک و مقداری ارز خارجی به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان از داخل خودروی او که در کنار خیابان پارک شده بود، سرقت شده است.

 

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بیان کرد: رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم مبارزه با سرقت لوازم و محتویات داخل خودروی این پایگاه قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان عازم محل سرقت در خیابان نامجو شدند که در تحقیقات میدانی مشخص شد ساعت 4:07 بامداد شخصی با لباس راحتی و دمپایی در محل به‌صورت پیاده تردد دارد و در چند ثانیه کیف مورد ادعای شاکی را از داخل خودرو به سرقت می‌برد. این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه سارق در تحقیقات میدانی با دمپایی و لباس راحتی و به صورت پیاده مشاهده شده بود، ظن کارآگاهان را درخصوص بومی‌بودن سرقت برانگیخت و تعقیب و مراقبت و با انجام تحقیقات غیرمحسوس و میدانی فرضیه مورد نظر اثبات و هویت سارق و محل سکونت وی شناسایی شد.

 

سرهنگ دستخال بیان کرد: پس از کسب تکلیف و اخذ دستور قضائی از دادیار دادسرای ناحیه 15 تهران، متهم به نام هادی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. وی عنوان کرد: هادی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، اظهار کرد شب سرقت برای پرسه‌زنی از خانه خارج شدم و خودروی شاکی نظر من را جلب کرد که پس از بازکردن صندوق خودرو کیف شاکی را سرقت کردم و پس از تبدیل دلارها به ریال آنها را خرج و مدارک را نیز در سطل زباله انداختم. رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح هادی به سرقت از شاکی، پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرای مربوطه ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

 

 شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------