اعترافات قاتل 60 ساله دختر 16 ساله



بهلول ابوالحسنی مرد ۶۰ ساله‌ای که 15 ماه پیش دختر ۱۶ ساله‌ای را ربوده و او را به قتل رسانده بود، به اقدام خود اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو ماه پیش بود که پدر شیما دختر ۱۶ ساله‌ از رئیس قوه قضاییه درخواست پیگیری وضعیت دخترش را کرد و به دنبال آن دادستان تهران دستور ویژه برای رسیدگی به این پرونده را صادر کرد و در نهایت صبح دیروز بهلول ابوالحسنی صحنه قتل دختر ۱۶ ساله را بازسازی کرد. به گفته پدر شیما، ماجرا از این قرار بود که بهلول ابوالحسنی به عنوان راننده تاکسی شیما را سوار و پس از بازجویی‌ها اعتراف کرده که او را مخفی و به مواد مخدر آلوده کرده  و با سلب آزادی و مخفی کردن او، این دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

 

وی در اعترافات خود گفته  که شیما را در خیابان نظام آباد تهران پیاده کرده است، اما پس از پیگیری‌ها مشخص شد که وی شیما را در خانه خود محبوس کرده   و سپس او را به قتل رسانده است. ابوالحسنی در اعترافات خود گفته است که با حیله و اغفال، دختر ۱۶ ساله را از 26مرداد  سال گذشته  ربوده بوده و پس از دستگیری اعتراف کرد که او را در باغچه صاحبخانه خود دفن کرده است.

 

او بیش از یک ماه این دختر را مخفی کرده بود، اما پس از دستگیری و طی اعترافات دروغین گفته بود که شیما فرار کرده است، ولی به گفته پدر شیما، این قاتل زمانی که دخترش را مخفی کرده بوده، تمام نمای خانه خود را از بیرون و داخل پوشانده بود و هنگامی که شیما دو بار فرصت خروج از خانه و فرار از دست این شیطان صفت را داشته، هر بار سد راه او شده است.

 

وی دیروز در حاشیه بازسازی صحنه قتل به  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: درگیری میان من و شیما به مدت ۲۰ ثانیه هم طول نکشید که حتی پس از آن برای احیای او تلاش کردم، اما متاسفانه او فوت کرد و از کرده خود پشیمان هستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------